29 آمار قابل توجه درباره سی آر ام در سال 2019

29 آمار قابل توجه درباره سی آر ام در سال 2019

29 آمار سی آر ام : سی آر ام یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، یکی از دستاوردهای دهه اخیر در حوزه فناوری و تکنولوژی است.

اگرچه برخی از فروشنده ها هنوز نمیدانند سی ار ام چیست؛ اما آنهایی که به کار با آن عادت کرده اند؛ نمیتوانند به روش های قبلی برگردند. این نرم افزار فرآیندهای فروش را مدرن کرده و کمک میکنند میلیون ها اطلاعات از مشتری ها ثبت شود که در نتیجه؛ فروشنده ها میتوانند بهترین و مناسب ترین محصول را به مشتری ارائه دهند. به همین خاطر با سی آر ام فروش جانبی، نرخ نهایی شدن معاملات و درآمدها افزایش چشمگیری پیدا میکند.

فضای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار آشفته است. از 376 سی آر امی که در سایت G2 ثبت شد اند؛ فقط 18 درصد در رتبه بندی ها 4 یا 5 ستاره دارند.

این نرم افزارهای هوشمند و کمکی فروش، به منظور بهینه سازی چرخه فروش و کمک به فروشندگان برتر ساخته شده؛ وقتی که تعداد سرنخ ها و قراردادها بیش از حد زیاد میشود.

سی آر ام، یکی از بزرگترین انقلاب ها در زمینه فروش است و ما هم آمار متفاوتی از CRM را جمع آوری کرده ایم که نشان دهنده بالاتر رفتن محبوبیت نرم افزار و مزایای استفاده از آن در کسب و کار است. اگر شما به دنبال یک پلت فرم جدید برای فروش هستید و یا برای اولین بار میخواهید از CRM استفاده کنید، این آمار می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

آمار عمومی درباره سی آر ام:

1- 46% از تیم های بزرگ فروش برای گزارش گیری از سی آر ام استفاده میکنند.
2- ارزش بازار جهانی سی آر ام به 120 میلیون دلار رسیده است.
3- 22% فروشنده ها هنوز نمیدانند سی آر ام چیست.
4- 40 % فروشنده ها نوز از روش های قدیمی و غیررسمی مثل اکسل و ارسال ایمیل برای مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده میکنند.
5- 13% کمپانی ها گفته اند که سرمایه گذاری برای خرید سی آر ام مهمترین اولویتشان در سال جدید است.
6- 65% کمپانی ها در پنج سال اول کسب و کارشان کار با سی آر ام را شروع کرده اند.
7- 81% از کاربران سی آر ام از چند دستگا مختلف برای وصل شدن به سی آر ام استفاده می کنند.

مزایای استفاده از سی آر ام:

8- میزان بازگشت سرمایه نرم افزار سی آر ام، (ROI) به ازای هر دلار؛ 8.71 دلار است.
9- شرکت های موفق در زمینه فروش؛ 87% بیشتر تمایل دارند که به شکل دائمی از سی آر ام استفاده کنند.
10- استفاده از سی آر ام میتواند فروش را تا 29% ؛ بهره وری در فروش را تا 34% و توانایی پیش بینی دقیق درآمد و فروش را تا 42% افزایش دهد.
11- 74% از کاربران سی آر ام گفته اند که استفاده از این نرم افزار؛ امکان دسترسی آنها به اطلاعات مشتریان را افزایش داده است.
12- دسترسی راحت تر به اطلاعات توسط سی آر ام؛ میتواند دوره فروش را به طور میانگین بین 8-14% کاهش دهد.
13- کاربران سی ار ام گزارش داده اند که با استفاده از موبایل- سی آر ام، تا 14.6% و با استفاده از سی آر ام در شبکه های اجتماعی تا 11.8% افزایش نرخ بهره وری داشته اند.
14- 24% کارمندان فروش گفته اند با دسترسی به سی آر ام موبایل، سهمیه فروش سالانه شان افزایش داشته است.
15- 47% از کاربران سی ار ام گفته اند که این نرم افزار تاثیر به سزایی بر حفظ مشتریانشان داشته است.

آمار تیم فروش:

16- 75% از شرکت ها اعلام کرده اند که داشتن معاملات بیشتر، مهمترین اولویت امسال آنهاست.
17- 48% از کارمندان فروش گفته اند که کارآمد کردن قیف فروش مهمترین اولویت آنها در این سال است.
18- 69% شرکت ها گفته اند بالاتر بردن نرخ تبدیل سرنخ به مشتری، اولویت اصلی آنها در مارکتینگ است.
19- 44% شرکتها گفته اند بالاتر بردن درآمد از مشتری های موجود، مهمترین اولویت آنها در مارکتینگ است.
20- 37% شرکت ها گفته اند که توانمند سازی فروش، مهمترین اولویت آنها در برنامه بازاریابی امسال است.
21- 40% شرکت ها گفته اند که جواب گرفتن از سرنخ ها از 2-3 سال گذشته سخت تر شده است.
22- 31% شرکت ها گفته اند که تعامل کردن با شرکت هایی با چند تصمیم گیرنده از 2-3 سال قبل سخت تر شده است.
23- 30% شرکت ها گفته اند که نهایی کردن معاملات از 2-3 سال قبل سخت تر شده است.
24- 13% کمپانی ها گفته اند که استفاده از تکنولوژی های فروش، از 2-3 سال قبل سخت تر شده است.

دیگر آمار مرتبط با سی آر ام:

25- سی آر ام سازمان جهانی بهداشت، در سال 2017، 7.27 میلیون دلار ارزش داشت و روی آن سرمایه گذاری شده تا سال 2026، 29.89 میلیون دلار ارزش داشته باشد.
26- سی آر ام salesforce بزرگترین سی ار ام دنیا، درآمدش در سال 2017 بیش از 26% افزایش داشته است.
27- سی آر ام salesforce ادعا کرده است که 19.6% بازار سی آر ام دنیا در سال 2017 را در دست داشته است.
28- سی آر ام اوراکل دارای سهم دوم از بازار جهانی CRM است و تقریبا 7.1 درصد سهم بازار در سال 2017 را به خود اختصاص داده است.
29- سی آر ام SAP SE دارای سهم بزرگ سوم از بازار جهانی CRM است و 6.5 درصد از سهم بازار در سال 2017 را به خود اختصاص داده است.

 

منبع : سایت دیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image