کسب درآمد اینترنتی و آنلاین با آزمایش کردن و تست وب سایت ها

کسب درآمد اینترنتی و آنلاین با آزمایش کردن و تست وب سایت ها

کسب درآمد اینترنتی با تست وب سایت : تست وب سایت در بازار امروز ارزشمند است، جایی که وبسایت ها در نقش هر دو مارک کوچک و بزرگ برای دستیابی، تعامل مشتریان آنلاین نقش مهمی ایفا می کنند.

تست وب سایت یک مفهوم کاملا ساده است که در آن افرادی که هیچ ارتباط مستقیمی با یک نام تجاری ندارند، وقت صرف کردن، دسترسی و تحلیل وب سایت برند را به عنوان راهی برای ارائه بازخورد در مورد قابلیت و جذابیت سایت، صرف می کنند.

تست وب سایت در بازار امروز ارزشمند است، جایی که وبسایت ها در نقش هر دو مارک کوچک و بزرگ برای دستیابی، تعامل و تبدیل مشتریان آنلاین نقش مهمی ایفا می کنند. این کافی نیست که یک وبسایت داشته باشید – وبسایت باید به گونه ای بهینه شود که باعث ایجاد ارتباطات نام تجاری مثبت و در نهایت تبدیل به سودآوری شود.

کسب درآمد با تست وب سایت ها

 

هنگامی که شما به مقدار زمان و پول مارک ها به طراحی وب سایت و توسعه سرمایه گذاری نگاه می کنید، مشخص می شود که چرا آنها به طور جدی تست می کنند. در حالی که هر وضعیت متفاوت است، در اینجا، برخی از هزینه های متوسط ​​برای ایجاد یک وب سایت سفارشی

وب سایت کسب و کار کوچک: $ ۲۰۰۰ تا $ ۸،۰۰۰

وب سایت کسب و کار متوسط: $ ۱۰،۰۰۰ تا $ ۲۵،۰۰۰

وب سایت تجارت الکترونیک: ۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار

وب سایت کسب و کار بزرگ: $ ۲۵،۰۰۰ تا $ ۴۰،۰۰۰

و این فقط هزینه هایی است که برای بالا بردن و اجرا شدن وجود دارد. هنگامی که هزینه های اضافی مانند نام دامنه، گواهینامه SSL، میزبانی وبسایت ، سیستم مدیریت محتوا، طراحی وب سایت، بازاریابی و بهینه سازی را پر می کنید، هزینه های جاری می توانند هزاران دلار در ماه باشد.واضح است که اگر یک کسب و کار در یک وب سایت سرمایه گذاری کند، می خواهد مطمئن شود که کار می کند. آنها روش های متعددی را برای تعیین اینکه سایت خوب کار می کند، انجام می دهد، اما هیچ کدام از ماهیت خام و فیلتر نشده تست کاربر را نمی فهمند.

مقاله ی پیشنهادی: معرفی روش های کسب درآمد با تایپ در منزل حتما مطالعه کنید.

چقدر می توانید ازتست وب سایت ها در آمد کسب کنید؟

بیایید در مورد یک چیز از قبل آشکار شود: شما نمی خواهید وب سایت های تست ثروتمند را حداقل در این ظرفیت ببینید.

برای اکثریت قریب به اتفاق افراد، تست وب سایت طراحی نشده است که به صورت تمام وقت کار کند و کل درآمد شما را جایگزین نخواهد کرد. با این حال، می تواند درآمد شما را افزایش دهد و پول کمتری برای گذراندن تعطیلات آخر هفته، یا یک تعطیلات بعدی، یا یک خرید بزرگ بدون تخلیه تمام پس اندازهایتان، به شما بدهد.

به طور کلی، بیشتر شرکتهای تست وب سایت ۱۰ دلار به ازای هر وب سایت که تست می کنید، پرداخت می کنند. گاهی اوقات شما ۱۵ تا ۲۵ دلار دریافت می کنید، اما این ها استثناهای نادر هستند و به طور معمول فقط به کسانی که با تجربه ارائه می شوند. یک جلسه آزمایش وب سایت به طور معمول برای ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد، هرچند تعداد کمی وجود دارد که می تواند در حدود ۱۰ دقیقه درست شود.

در اغلب موارد، فرصت های آزمایش وب سایت به کاربران از طریق ایمیل یا درون یک پلت فرم آنلاین ارسال می شود و شما باید برای تضمین تست به منظور دستیابی به آن. با توجه به تعداد کاربران رقابت برای فرصت ها، می توان با برخی از شرکت ها تست های بیشتری نسبت به دیگران انجام داد.

اگر پنج پیشنهاد برای آزمایش وب سایت ها در هر روز ارسال کنید، احتمالا تنها با یک یا دو مورد ادعا می کنید و باید سریع عمل کنید. گفته می شود که اضافی ۱۰ دلار در روز می تواند اضافه شود. اگر شما در هر هفته ۵ وب سایت را با این میزان آزمایش کنید، می توانید منطقی انتظار داشته باشید ۲۰۰ دلار اضافی در هر ماه بپردازید.

چند شرکتی که هزینه تست وب سایت را پرداخت می کنند

Userlytics

یکی دیگر از شرکت های بسیار ساده و صادقانه برای کار با Userlytics است. آنها یکی از کمپانی هایی هستند که نیازی به آزمایشی برای واجد شرایط بودن برای آزمایش ندارند و برای هر کسی از هر کشوری باز هستند.

ناتوانی بالقوه این است که شما احتمالا از طریق ویدئو ضبط می شود، که بعضی افراد را ناراحت می کند. یکی دیگر از جنبه های متقاعد کننده این واقعیت است که شما تنها پرداخت می کنید اگر مشتری نهایی میزان آزمون خود را مثبت. این بدان معنی است که شما می توانید دو جلسه آزمایش ۲۰ دقیقه ای را انجام دهید، تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید و بعد پرداخت نکنید. این اتفاق نمی افتد اما این اتفاق می افتد.

WhatUsersDo

WhatUsersDo منحصر به فرد است در آن شرکت به شما میپردازد قبل از اینکه آنها در واقع زندگی کنند، وب سایت تست کنید. این بدان معنی است که شما می توانید یکی از اولین افرادی باشید که از یک وب سایت استفاده می کنید و بازخورد معنی داری را برای برنامه ریزی پیش از راه اندازی شرکت فراهم می کند.

شاید بهترین بخش در مورد WhatUsersDo این است که آسان است برای شروع و فرصت های زیادی وجود دارد. بخش چالش برانگیز این است که آنها یک فرایند غربالگری دقیق دارند، بدین معنی که شما فقط می توانید برای یک بخش از فرصت های آزمایشی که درخواست می کنید واجد شرایط باشید. اگر پذیرفته شوید، تجربه تست ساده و پرداخت ها از طریق PayPal در ۲۵th از هر ماه است.

مقاله ی پیشنهادی: کسب درآمد آنلاین از چند پلتفرم پخش موسیقی مانند اسپاتیفای حتما مطالعه کنید.

StartUpLift

 

این همه زنگ ها و سوت هایی که برخی از شرکت های دیگر ارائه می دهند ندارد، اما StartUpLift کاری را انجام می دهد که می گویند. آنها ۵ دلار به ازای هر “بازخورد” پرداخت می کنند و کاربران را به سرعت می پذیرند. با این حال، فقط به این دلیل که پذیرفته می شوید، به این معنی نیست که شما فورا فرصت ها را دریافت خواهید کرد. آنها تمایل دارند با ارائهدهندگان بازخورد بیش از حد کار کنند و ممکن است مجبور شوید در یک فرصت صبر کنید.

اگر شما به دنبال راهی برای کسب درآمد آنلاین هستید، شما با کلاهبرداریهای زیادی روبرو خواهید شد.

پایان

خوشبختانه، آزمایش وب سایت ها فرصتی مشروع است. کلید این است که تحقیق خود را انجام دهید و مایل باشید در برخی از کارهای واقعی قرار دهید. با گذشت زمان، صبر و تمایل شما برای ارائه بازخورد کیفی، پرداخت می شود و شما باید بتوانید پول نقد کمی در دست داشته باشید.

 

منبع کسب درآمد اینترنتی با تست وب سایت :

سایت کلاته 

https://www.ibeta.com

https://fa.chalized.com

https://manapal.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image