معرفی برترین درگاه پرداخت های بین المللی ووکامرس

معرفی برترین درگاه پرداخت های بین المللی ووکامرس

درگاه مناسب ووکامرس : آیا به دنبال برترین درگاه پرداخت های بین المللی ووکامرس برای فروشگاه آنلاین خود هستید؟ انتخاب درگاه مناسب ووکامرس برای پرداخت ها تصمیم بسیار مهمی است، چرا که تأثیرات طولانی مدتی بر موفقیت و پایداری تجارت آنلاین شما خواهد داشت.

هنگام انتخاب یک درگاه مناسب برای وب سایت خود، باید به چند مورد توجه داشته باشید؛ هزینه های تراکنش، سایر هزینه ها ( از قبیل مالیات و…)، پرداخت های دوره‌ای و در دسترس بودن در منطقۀ مورد نظر شما.

در این مقاله، ما درگاه های برتر پرداخت ووکامرس برای وردپرس را مقایسه خواهیم کرد، تا شما بتوانید گزینۀ مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنید.

Stripe

Stripe محبوب ترین درگاه پرداخت های بین المللی برای پذیرش پرداخت های کارت اعتباری در وب سایت شما است. ووکامرس با پشتیبانی داخلی برای انتخاب Stripe به عنوان درگاه پرداخت شما ارائه می شود.

Stripe از تمام کارت های اعتباری برتر پشتیبانی می کند. مشتریان شما همچنین می توانند با استفاده از Apple Pay، Google Pay و Alipay پرداخت کنند.

Stripe در بیش از ۴۰ کشور موجود است و از بیش از ۱۳۵ ارز پشتیبانی می کند. هیچ هزینه راه اندازی یا هزینه سالانه‌ای برای Stripe وجود ندارد، اما آنها برای هر تراکنش %۲.۹ بهمراه ۳۰ سنت از هر پرداخت را دریافت میکنند.

Stripe همچنین یک تجربه پرداخت بهتری را ارائه می دهد. مشتریان شما در هنگام پرداخت در وب سایت شما می مانند، و همچنین در تلفن همراه و دسکتاپ ها به خوبی کار میکند.

Stripe از پرداخت های دوره‌ای پشتیبانی می کند و می تواند با هر پلاگین اشتراک یا عضویت در وردپرس استفاده شود.

PayPal Standard

PayPal یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت های بین المللی موجود در فروشگاه های تجارت الکترونیک است. ووکامرس با پشتیبانی داخلی برای استفاده از PayPal در فروشگاه آنلاین شما همراه است.

PayPal به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پرداخت، خدمات متنوعی را برای تجارت شخصی، کسب و کارها، و تجارت الکترونیکی ارائه می دهد.

این درگاه در ده ها کشور موجود است، اما در برخی کشورها محدودیت های مختلفی وجود دارد. بنابراین باید آنها را در نظر داشته باشید.

افزونه‌ی استاندارد PayPal برای ووکامرس به یک حساب تجاری PayPal نیاز دارد. این درگاه یک تجربه پرداخت در سایت ارائه نمی دهد که به این معنی است که مشتریان شما برای تکمیل خرید خود به وب سایت PayPal فرستاده می شوند.

هزینه PayPal به نوع حساب شما و تعداد یا حجم فروش شما بستگی دارد. این تأثیر قابل توجهی در کسب و کار شما می گذارد و بهتر است که قبل از استفاده آنها را بررسی کرده باشید.

WooCommerce PayPal Pro

PayPal Pro برای ووکامرس یک افزونه‌ی پولی است که توسط افراد پشت WooCommerce توسعه یافته است. PayPal Pro این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با تجربۀ بهتری از پرداخت با PayPal استفاده کنید و به مشتریان این امکان را می دهد تا خرید خود را بدون ترک وب سایت انجام بدهند.

این درگاه در انگلیس، ایالات متحده و کانادا موجود است، اما برای استفاده از آن به یک حساب تجاری PayPal نیاز دارید.

این درگاه از پرداختهای دوره‌ای پشتیبانی نمی کند، به این معنی که برای یک وب سایت عضویت که محصولات مبتنی بر اشتراک را می فروشد کار نخواهد کرد.

PayPal pro به پرداخت ماهانه نیاز دارد و هزینه های تراکنش آن بسته به کشورهای مختلف متفاوت است. این امر باعث گران شدن آن برای شروع یک تجارت جدید می شود.

Square

Square یکی دیگر از درگاه های پرداخت بین المللی عالی فروشگاه های ووکامرس است. خصوصاً برای فروشگاه های دارای مکان فیزیکی، تحویل کالا و سایر گزینه های فروش.

Square در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، ژاپن و انگلیس موجود است. هزینه تراکنش برای هر کشور متفاوت است، اما نرخ معامله‌ی ثابتی را ارائه می دهد.

افزونه Square ووکامرس محصول را در وب سایت و حساب Square شما همگام سازی می کند. همچنین می توانید محصولات را به حساب Square خود اضافه کنید و آنها به فروشگاه ووکامرس شما اضافه می شوند. علاوه بر این، هنگامی که در کنار افزونه اشتراک های ووکامرس(WooCommerce Subscriptions) استفاده می شود، از پرداخت های دوره‌ای پشتیبانی می کند.

Authorize.Net

Authorize.Net یک درگاه پرداخت های بین المللی محبوب است که توسط هزاران کسب و کار استفاده می شود. این درگاه برای تاجران مستقر در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، اروپا یا استرالیا در دسترس است.

افزونه ووکامرس Authorize.Net با استفاده از کارت های اعتباری فرآیند پرداخت یکپارچه‌ای را به مشتریان شما ارائه می دهد. همچنین در حین پردازش تراکنش در سرورهای امن Authorize.Net، مشتریان وب سایت شما را ترک نمی کنند.

این افزونه از پرداخت های دوره‌ای برای اشتراک های ووکامرس نیز پشتیبانی می کند. Authorize.Net کاربر پسند است و به کاربران امکان می دهد روش پرداخت خود را ذخیره کرده و مجدداً از آن استفاده کنند.

WooCommerce Payments

WooCommerce Payments یک راه حل پرداختی است که توسط افراد پشت WooCommerce ارائه شده است. این یک تجربۀ بهتر پرداخت و یک درگاه پرداخت های بین المللی کاملاً یکپارچه را برای فروشگاه شما فراهم می کند.

در حال حاضر، WooCommerce Payments فقط برای تاجران مستقر در آمریکا در دسترس است که محصولات خود را به دلار آمریکا می فروشند.

تعرفه‌ی پرداخت هزینه آن بصورت ۲.۹٪ بهمراه ۰.۳۰ دلار به ازای هر تراکنش برای کارتهای صادر شده در ایالات متحده می باشد. برای کارتهای خارج از ایالات متحده ۱٪ هزینه اضافی نیز محسوب می شود. این نسبت به سایر درگاه ها کمی گران است.

شما همچنین به یک حساب WordPress.com نیاز دارید و باید پلاگین JetPack را در فروشگاه خود نصب کنید.

 

پایان

اینها برخی از برترین درگاه های پرداخت بین المللی بودند. امیدواریم مطالب این مقاله مورد توجه شما واقع شده باشد.

 

منبع : سایت کلاته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image