نمد دوزی | کار در منزل

نمد دوزی | کار در منزل

چگونه می توان از طریق نمد دوزی به درآمد 10 میلیونی در ماه رسید ؟

حتی اگر تا حالا سوزن هم دست‌تون نگرفتید و تجربه کوچکترین دوختی رو ندارید اصلا نگران نباشید بهتون کمک می‌کنیم تا یه حرفه ای تمام عیار در نمددوزی بشید٬ البته بعد از دیدن آموزش نمد دوزی توسط بهترین مدرس نمد دوزی در نیویورک آمریکا !!

اگر هم یک نمد دوز حرفه‌ایی هستید (صاحب سبک هستید) به شما آموزش می‌دیم که چگونه می‌توان از طریق نمد دوزی به درآمد 10 میلیون تومان در ماه رسید !!!

یکی از مشکلات اصلی افرادی که در منزل فعالیت های هنری دارند ضعف در فروش است .

اگر سابقه فعالیت طولانی داشته باشید حتما به این موضوع پی برده اید که فروش در ماه های اخیر کم تر از سال های گذشته شده است .

اما چرا ؟ چگونه می توان از طریق نمد دوزی به درآمد 10 تا 13 میلیونی در ماه رسید ؟

شرایط اقتصادی کشور و رفتار خرید مشتری دچار تغییرات اساسی شده است اگر به روش های گذشته عمل کنید قطعا در سال 99 مخصوصا نیمه دوم سال 99 آسیب خواهید دید .

چرا که نرخ بیکاری تورم و قدرت خرید مردم دچار تغییراتی شده است .

بنابراین برای موفقیت و فروش بیشتر باید همسو با تغییرات تغییر کنید .

اگر یک هنرمند با پشتکار بالا باشید حتما مثل من تجربه این را دارید که تعدادی از محصولاتتان را به بازار ببرید و به دنبال مشتری باشید بعد از کلی جستجو به نتیجه ی دلخواه نرسیده باشید .

همانطور که در ابتدا گفتم در این مطلب قصد دارم به شما آموزش بدم که چگونه می توان از نمد دوزی حداقل 10 میلیون تومان درآمد در ماه کسب کرد.

راه صحیح کسب درآمد از طریق نمد دوزی به دنبال مشتری گشتن نیست .

ممکن است بتوانید از این طریق ماهیانه ۱تا ۳ میلیون درآمد کسب کنید اما هرگز ثروتمند نخواهید شد .

چون این روش بازایابی غلط است .

به شما پیشنهاد می کنم محصولتان را به قیمت ۵ برابر به تعداد نامحدود  بفروشید !!!!!

یعنی هرچقدر محصول تولید کنید همان لحظه از شما با قیمتی بسیار بالاتر بخرند !!

عجله نکنید از ۰ تا ۱۰۰ این روش به شما آموزش خواهم داد

بگذارید با یک مثال روش فروشم را توضیح دهم

فرض کنید شما عروسک نمدیتان را به قیمت ۲۰ هزار تومان میفروشید خریدار کیست ؟ خریدار احتمالا باید کارمندی باشد که حقوقش ۲ الی ۴ میلیون تومان است یا بازاری با درآمد مشابه !

حال تصور کنید عروسک نمدیتان را بخواهید به افرادی بفروشید که درآمدشان حداقل ۳۰ میلیون تومان در ماه است قطعا عروسک نمدی ۱۰۰ هزار تومانی رقم بالایی برای آن ها نیست .

دوستان عزیز میانگین حقوق یک کارمند در کانادا یا آمریکا حدود ۳۰ میلیون تومان است

به شما یاد خواهیم داد که چگونه محصولاتتان را به آمریکا و کانادا صادر کنید و درآمد حداقل 10 میلیونی را کسب کنید !!!

شما می توانید از طریق سایت آمازون به راحتی محصولتان را در معرض دید میلیون ها نفر بگذارید .

در یک روز بیش از ۸۰۰ هزار نفر تصویر محصول شما را خواهند دید حتی ۱٪ از بازدید کنندگان محصول شما را بخرند روزی ۸۰۰۰ عدد کیف نمدی می توانید به قیمت ۴ الی ۵ برابر ایران بفروشید .

عدد و درآمد فوق العاده بالایی خواهد شد

شما فقط کافیست این کیف را بدوزید و پست کنید همین …..

چرا آمازون ؟

  • زیرا بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیاست
  • زیرا میانگین درآمد فروشندگانی مثل شما در آمازون 100 هزار دلار در سال است  معادل تقریبا 8000 دلار در ماه ( 80 میلیون تومان در ماه )
  • زیرا شما هرگز هرگز هرگز نیاز به بازاریابی ندارید و مشتریان آماده خرید هستند
  • زیرا با توجه به رکود اقتصادی بهترین کسب و کار در سال ۹۸ کسب و کاری است که ارز وارد کشور کند یا درآمد به دلار باشد

این تجارتی که معرفی می کنیم هم برای شما هم برای اقتصاد کشور سود آور است

نکته :

در روش کسب درآمد از آمازون تعداد بیشماری مشتری وجود دارد قطعا شما می توانید بعد از چند ماه نیرو استخدام کنید

چراکه هر چقدر محصول بیشتری بتوانید در روز تولید کنید درآمد بیشتری نیز خواهید داشت

چگونه شروع کنیم ؟

ابتدا فایل آموزشی درآمد 10 میلیون تومانی از طریق نمد دوزی را دانلود کنید

 

 

فصل اول : 

فصل اول این فایل آموزش از مقدماتی تا پیشرفته نمد دوزی است این فصل توسط خانم لارا هووراد مدرس مطرح آمریکایی تدریس شده  که تیم سایت منزل کار آن را به فارسی ترجمه کرده است

در این فصل از ابتدایی ترین مباحث شروع می شود و تا ۳۵ طرح لاکچری مدل ۲۰۱۹ ادامه می یابد

فصل دوم :

مهم ترین مطلب این فایل آموزشی قطعا  فصل دوم است که در ویرایش 2019 به این فایل اضافه شد

موضوع :  چگونه در آمازون به درآمد 4000 دلاری در ماه رسیدم  ( معادل 40 میلیون تومان )

اثر : Nathaniel Burns

فصل سوم :

آموزش تصویری و مرحله به مرحله صادرات محصولات نمدی تان از ایران به اروپا و آمریکا

برای دانلود این فایل آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید

برای روشن شدن موضوع به مثال زیر دقت کنید !!

قیمت این عروسک نمدی چند است ؟

  • 10 هزار تومان ؟
  • 20 هزار تومان ؟
  • 50 هزار تومان ؟

همین عروسک در سایت آمازون قیمتی بیش از 300 هزار تومان دارد !!!

تصویر زیر صفحه فروش عروسک در سایت آمازون است !!

این تنها یک مثال از عروسک نمدی است اگر به سایت آمازون مراجعه نمایید تعداد بیشماری محصولات نمدی خواهید دید با قیمت های بسیار بالا !!

در این سایت ایرانیان بسیار زیادی در حال کسب درآمد هستند چرا شما یکی از آن ها نباشید ؟؟؟

 

اگر در سال 1397 از من این سوال را میپرسیدید که چگونه می توان از طریق نمد دوزی در منزل درآمد داشت  قطعا می گفتم با استفاده از تکنیک های بازاریابی و… می توان درآمد مناسبی کسب کرد

همانطور که سال گذشته در این سایت گفتیم چطور می توان این محصولات را بفروشید .

اما حالا چطور ؟

در سال 1398 یک تغییر اساسی در اقتصاد کشور و رفتار خریدار به وجود آمده است .

اگر بخواهید بدون تغییر به همان روند سال گذشته کسب و کار خانگیتان را ادامه بدهید قطعا وضعیت متفاوتی را تجربه خواهید کرد .

برای اینکه بتوانیم بهترین شغل خانگی در سال 99 پیدا کنیم باید ابتدا رفتار مشتری را بررسی کنیم :

  • مشتریان فست فود ها 30% کاهش داشته
  • مردم 75% کم تر خشکبار می خرند
  • سفر های خارجی به شدت کم تر شده است

همین طور باید بدانید در چند سال گذشته تعداد افرادی که در کار های هنری در منزل شروع کردن خیلی زیاد شده است .

بنابراین اگر بخواهید در نمد دوزی فعالیت کنید باید هزینه زیادی را برای به دست آوردن مشتر پرداخت کنید .

متاسفانه باید گفت مشتری کم تر از سال گذشته شده است .

برای دانلود این فایل آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید

در ادامه این مطلب ابتدا تاریخچه کامل نمد دوزی را بررسی می کنیم و در پایین همین صفحه می توانید انواع مختلف محصولات نمدی را به صورت تصویری آموزش ببینید ( نمد دوزی )

سایت منزل کار مرجع اصلی آموزش کار در منزل است .

نمد دوزی ،سرگذشت و ماندگاری یک طراح زیرک:

نمد دوزی ، نمد یک ماده ی قدیمی ، کم اثر و کاملا تجزیه پذیز است .بهترین عایق طبیعی است و کاربرد های متنوعی دارد از طراحی تا معماری های سازگار با محیط زیست.

هنگامی که در مورد نمد دوزی صحبت می کنید نمیتوان از اشاره به صندلیهای Feltri که توسط Gaetano Pesce در اواخر دهه 80 طراحی شده و برای شرکت تولیدی ایتالیایی Cassina طراحی شده، اجتناب ورزید.
این صندلی نمدی یک نوع تخت ساخته شده از نمد های پشمی بر روی چوب های نازک هستند و با یک تکنیک مخصوص ساخته و ثبت شده که به نظر میرسد یاد آور ایده های قدیمی و باستانی از زندگی انسان های اولیه باشد.
با آن که نمد و نمد دوزی بسیار قدمت دارد هنوز هم طراحان و هنرمندان را جذب میکند.

نمد دوزی  پشمی چیست؟

نمد با رشته های پشمی ساخته شده از پشم های پنبه ایی ساخته شده است .رشته های پشمی تمیز شده که تنیده و بافته شده است .نمد با ریختن آب داغ و صابون روی رشته های پشمی و شستن ان با دست و یا قرار دادن در آسیاب یا دستگاه شست و شو به دست می آید.دومین مرحله ی این پروسه که به آن نساجی گفته میشود ،ضخیم کردن لباس ها با رشته های پشمی نمدی است .

پشم جوشیده مانند نمد است اما از مواد دیگری ساخته شده است .زمانی که نمد کاملا از پشم پنبه ایی ساخته شده باشد پشم جوشیده نیز با پنبه و پشم تنیده شده تولید میشود.این یک فرایند ماشینی است که پشم های تابیده شده را یک سوم میکند.برای ساختن کلاه مشهور Borsalino با پوست خرگوش از یک روش به نام carrolingاستفاده شده است .

تاریخچه ی نمد  نمد دوزی :

تصور میشود که نمد اولین پارچه ی ساخته شده به دست بشر باشد البته بعد از پارچه های ساخته شده با گیاهان.قدیمی ترین نمد ها به 3000 قبل برمیگردند و متعلق به صربستان میباشند.دیگر نشانه های نمد های ما قبل تاریخ در ترکیه پیدا شده و اما این را میدانیم که این پارچه ها در یونان قدیم و رم نیز برای لباس ،کلاه و عبا استفاده میشده است.بر اساس یک افسانه نمد توسط Saint James the Apostle اختراع شده است .او یک ماهیگیر بود و به عنوان یک واعظ تحمل پیاده روی های طولانی را نداشت .او برای محافظت از کف پاهای خود تصمیم گرفت که صندل خود را با تکه هایی از پشم گوسفندان که در میان بوته های خاردار پیدا کرده بود ،بپوشاند.سپس متوجه شد که به خاطر وزن و عرقش ،پشم به یک لایه ی فشرده ، نرم و راحت تبدیل شده است .و همین گونه بود که او نمد را کشف کرد .
اولین شرکت های کلاه دوزی او را به عنوان یک شخص مقدس میدانند .او به عنوان یک زایر به تصویر کشده شده بود که یک کلاه لبه دار به سر داشت که با پوست تزیین شده بود .

شور و اشتیاق Cristiana Di Nardo برای نمد و نمد دوزی :

یک طراح ایتالیایی به نام Cristiana di nardo که نمد را به عنوان یک ماده ی متمایز نسبت به سایر مواد انتخاب کرده بود ، بعد از مطالعه ی ساخت آن در فنلاند و برخی کشور های آسیایی ، سالهای زیادی را صرف تحقیق بر روی آموزه های تاریخی ، هنری و آموزشی نمد دوزی کرد .از دستاورد های او میتوان به صنایع دستی الهام گرفته از طبیعت ،آثار هنری 3Dو متعلقات مربوط به میلمان اشاره کرد و همچنین چگونگی تولید و پردازش نمد را آموزش میدهد.نمد یک ماده ی محکم ،ضد آب و انعطاف پذیر است و در مقابل سایش ، پاره شدن ، آتش و سلاح های تیز مقاوم است که از رشته پشم های لطیف و سبک به دست می آید ، البته با تشکر از فرایند های متفاوت و عناصر همزیست.
طراح توضیح میدهد که این یک فرایند غیر قابل برگشت است و از الیاف های حیواناتی مانند گوسفند ساخته شده و شامل مراحل مختلفی میباشد که باید با دقت آن ها را بررسی کرد.این روند سریع تر از بافندگی است اما باید با دقت بسیار انجام شود زیرا اگر اشتباه کردید دیگر نمیتوانید ان را تصحیح کنید.

Monica Castiglioni و زیبایی های نمد :

Monica Castiglioni طراح جواهرات ،اخیرا مجموعه ای از متعلقات مربوط به نمد را ساخته که شامل فرش، کاسه ، کیف ، روسری و جواهرات است و آن ها را سایه های نمد مینامد.جواهرات او شکل های متفاوت الهام گرفته از طبیعت مانند گل مروارید است اما عنصر شاخص وی مربوط به نمد است .
دقیقا به خاطر همین اشتباهات تولیدی،Benazir Iskender ، طراح جوانی که معاونت مجموعه ی ساخته شده توسط Castinglioniو تولید شده توسط صنعت گران در کمپانی Kirghisa Tumar را برعهده دارد ،میگوید:میتوان زیبایی واقعی ساخت و ساز را درک کرد .در واقع آنها اشتباهات را در مورد تجسم ماهیت یک ساخته در میان تفسیر ایده های Monica که توسط یک کارشناس نمد تایید شده بود و در قرقیزستان کار میکرد را در نظر نگرفتند و به دانش خود در مورد نمد و پروسه های ساخت آن متوسل شدند.

نمد گرم ،ضد آب وعایق:

نمد گرم ،سبک ،ضد آب و بهترین عایق طبیعی است .نمد یک پوشش محافظتی در برابر سرما و گرماست .دیواره های خارجی و داخلی آن از پوست حیوانات تشکیل شده است همچنین چادر های قابل حمل برای ساکن شدن که چادر نشینان آسیایی مانند مردمان مغولستان ، قزاق ها ، ازبک ها و قرقیزستان ازآن استفاده میکردند از نمد ساخته شده است .در قرقیزستان کلمه ی tumar به یک نمد مثلثی شکل طلسم شده گفته میشود .بر اساس همان افسانه اگر صاحب آن ، با آن روی سینه ی خود را بپوشاند ، سال ها از او محافظت میکند . tumar همچنین یک شرکت در بیشک قرقیزستان است که وسایل نمدی برای طراحان تولید میکند.گروه هنری tumar در سال 1998 به منظور ایجاد و ترویج فرهنگ قرقیزستان از طریق ایجاد و ارتقا محصولات صنعتی مدرن ، کاربردی و باکیفیت بالا و با استفاده از فن آوری های سازگار با محیط زیست و سنتی ایجاد شده است .در اینجا بیشتر از 200 کارگربا نمد و دیگر منسوجات بافتنی کار میکنند.و محصولاتی با شکل های ابداعی برای طراحی استدیو ها تولید میکنند که ترکیبی از تکنیک های تولیدی متفاوت و مواد طبیعی است .

نمد دوزی و نمد در معماری های ماندگار استفاده میشود :

تولید نمد های پشمی انرزی کمی مصرف میکند و خواص فیزیکی و فنی مناسبی را برای استفاده در زمینه ی معماری ماندگار به وجود می آورد .نمد توانایی جذب صدای پا را تا 21 دسیبل دارد .صدای هوا را تا 50 درصد کاهش میدهد .شعله ی اتش را خود به خود خاموش میکند .رطوبت اضافی را جذب میکند . دارای ویژگی عایق الکتریکی حرارتیو اکوتیک است .مواد سمی مانند فرمالیید و ازن را خنثی میسازد .فوق العاده انعطاف پذیر است ، ماده ای آلی و کاملا تجذیه پذیر است .بنابراین نمد نمونه ی عالی یک ماده ی ماندگار است که در زمینه ی طراحی و معماری به کار میرود .
این ویولون توسط یک طراح ایتالیایی از تارهای ابریشم عنکبوت ساخته شده است .
این ویولون جایزه ی ابداع دانش آموزان بین المللی لندن را به عنوان بهترین پروژه به خود اختصاص داده است .این ویولون از تار های ابریشم عنکبوت ساخته شده که توسط یک طراح ایتالیایی طراحی شده است .
با یک ویولون از تارهای ابریشم عنکبوت یک طراح ایتالیایی بیشتر از 100 دانش آموز از 29 کشورمختلف را شکست داد و شهردار لندن ،Sadeq Khanجایزه را با تحسین فراوان به او اعطا کرد .جایزه ی اول 10000پوند(معادل 11700 یورو )برای ایجاد انقلابی در ساخت اسباب موسیقی بود . نام طراح آن Luca Alessandrini است.
جایزه ، جایزه ی ابداع دانش آموز بین المللی 2016 است .و کار های مقدماتی آن توسط کمپانی تبلیغاتی رسمی مرکز بریتانیا به نام London &partners انجام شد که موجب دیده شدن افراد جوان و خلاق میشد.

برای دانلود این فایل آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image